Wednesday, May 29, 2013

Second Time Around

Aéropostale cardigan, Mossimo tank, H&M jeans, Dirty Laundry rain boots, Forever 21 necklace
                                    Forever 21                                                                  Gifted

Claire's


You might have noticed I got my second piercing! I already love it. I love little details, like earring or rings. I find that they accessorize any outfit very well and show the personality of someone.

Vous avez peut-être remarqué que je me suis fait percé les oreilles: mon deuxième trou! Je l'aime déjà. J'adore les petits détails, comme des boucles d'oreilles ou des bagues. Je trouve qu'ils peuvent très bien accessoiriser un look et montrer la personnalité des gens. 
photos by Paul
~Emma

3 comments:

  1. Thanks for the email :) I am your newest follower on GFC and bloglovin! I hope you will do the same www.thesequincinderella.com

    ReplyDelete
  2. gorgeous

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...