Wednesday, June 11, 2014

Put A Smile on Your Face #11

Photo:

I was cleaning out my photo albums and stumbled upon this one. I love a pretty sunset, especially along the Seine, admiring the Eiffel Tower. A sky the color of rosé wine reminds me of summer, I can't wait!

Je faisais le tri de mes albums photos et je suis tombée sur celle-ci. J'adore un beau coucher de soleil, surtout le long de la Seine en admirant la Tour Eiffel. Un ciel couleur rosé me rappelle l'été, vivement que ç'arrive!

Video/ vidéo:
Watch this creative video about a girl named Elastika. It's entirely made of pins and rubber bands. I have a lot of respect for the film-makers. I'm guessing a lot of time went into the creation of such a beautiful short-film.


Regardez cette vidéo créative d'une fille nommée Elastika. Elle est entièrement faite d'épingles et d'élastiques. J'ai beaucoup de respect pour les réalisateurs de ce court-métrage car il a probablement fallu des heures innombrables pour arriver à un aussi beau résultat. 

~Emma

2 comments:

  1. Such a gorgeous picture, I love your "Put a Smile on your Face" posts!

    Xoxo
    Camille
    jamncookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stunning look! Always like your post
    TOFI - sweet workshop
    http://starlingdays.blogspot.com/2014/06/tofi.html

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...