Saturday, November 8, 2014

Passage

Forever 21 sweater, H&M jeans and scarf, Target shirt and earrings, Modcloth and Walmart rings, DIY Converse



Autumn is arriving discretely. Slowly, I'm trying to transition from skirts and teeshirts to sweaters and coats. The changing of seasons would be easier if I had little black leather Chelsea boots. Do you have any idea where I could find some inexpensive ones? For the moment, I'm just wearing my DIY Converse that I love so much more because I bleached them.

L'automne arrive à petits pas. Doucement, j'essaye de passer des jupettes et manches courtes aux grosses laines et manteaux. Pour faciliter le changement des saisons, il faudrait que je me trouve une paire de bottines en cuir noir. Est-ce que vous avez des idées de magasins pas chers? Pour l'instant, je porte mes Converse DIY que j'affectionne d'autant plus car je les ai délavées.




photos: PAUL & ME
~Emma

15 comments:

  1. Coucou Emma!!
    Ca fait longtemps que je ne suis pas passée par ici, et tes photos me rappelle que l'automne et bel et bien là.
    J'aime beaucoup tes photos dans la forêt, c'est super!!Ton gilet a l'air hyper chaud et il est très joli.
    Je n'ai pas de bons plans chaussures à te donner car je n'habite pas au même endroit que toi mais je pense que tu pourrais trouver des belles paires sur internet.
    xx, Jade

    ReplyDelete
  2. You look lovely,love your earnings :)

    fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Emma that is one awesome coat. Love it. No idea at all, some local shops? Maybe H&M?
    Happy weekend girls
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  4. aww what a lovely and cozy outfit! I love your coat and scarf <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Loving your knit! Thanks for stopping by!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    ReplyDelete
  6. Ton gros gilet me plait beaucoup!! J'aime aussi les balades en forêt moi :)

    ReplyDelete
  7. Awesome cardigan !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  8. LOVING that sweater! You look so adorable!

    ReplyDelete
  9. Beautiful autumn pictures and such a cozy look. ;-)
    Have a nice week...

    ReplyDelete
  10. Love the cardigan!

    xx
    www.mellowyellowblog.com

    ReplyDelete
  11. These pictures are so cute. The cardigan looks amazing on you!

    ReplyDelete
  12. Nice cardigan, honey! And great place!


    http://anna-alina.blogspot.com/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...