Sunday, June 11, 2017

Wedding Series: Pink Matter


Here is the second look from the wedding series. This one is much more simple, perfect for a countryside wedding or simply a more casual one. Of course, you can add more accessories but as I told you here, I've been wearing the same jewelry for quite some time now. If you like to dance (and I hope you do!), you need comfortable shoes. Since I have thin feet, I like shoes that can adjust easily like these lace-up espadrilles. To dance or to mingle with guests, without totting around your bag, nothing better than a skirt with pockets.

Voici le deuxième look de la série mariages. Celui-ci est beaucoup plus simple, parfait pour un mariage champêtre ou plus décontracté. Bien sûr, vous pouvez l'accessoiriser; mais comme je vous le disais ici, je porte les mêmes bijoux depuis un petit bout de temps. Si vous allez danser (et j'espère que oui!), il vous faut des chaussures dans lesquelles vous vous sentez bien. Comme j'ai les pieds fins, j'aime des chaussures qui peuvent s'ajuster comme ces espadrilles à lacets. Pour danser ou parler aux invités, sans être tout le temps accompagnée de son sac, rien de mieux que d'une jupe à poches. 


Pimkie top, thrifted skirt, Atelier Chaussures shoes, L.A. Hearts, Marshalls bag

 photos: PAUL 
~Emma

No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...