Saturday, July 15, 2017

Minimal and Feminine


My suitcase this summer is quite feminine, minimal and practical. I realized that I had brought essentially dark hued clothes and some colorful tops. I favor simple, yet comfortable clothing, which I pair with the same rings etc. My friend gave me a little gold necklace collection, dizzily feminine, that is easy to wear. Today, the necklaces go well together worn with these pants (first sales purchase!!). Simple and feminine, everything I love!

Cet été, ma valise est plutôt féminine, minimaliste et pratique. Je me suis rendu compte que je n'ai qu'apporté des vêtements essentiellement aux tons sombres avec quelques hauts de couleur. Je privilégie les vêtements simples, mais confortables, que j'associe toujours avec les mêmes bagues etc. Mon amie m'a offert une petite collection de colliers dorés, d'une féminité vertigineuse, qui se porte facilement. Aujourd'hui, ces colliers se marient à merveille porté avec ce pantalon (tout premier achat des soldes!!). Simple et féminin, tout ce que j'aime!




Lands End vest, thrifted shirt, GAP jeans, New Look shoes, old bag, handmade jewelry 

photos: PAUL 
~Emma

2 comments:

  1. love those trousers Emma ❤️ hope you're doing well!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...